When life gives you lemons....

16 comments // leave a comment
unless life also Hands you sugar and water, your lemonade is going to suck.
Srl.  life I demand to see your Manager!
But should life give you free lemons after all...
feed them to your cat, and put it on Youtube because HEY...two Million views.

Finally I get in touch with you after my inofficial summerbreak,
which I, to be honest...didn't deserve but These rest-periods somehow anyway are the best...
most of all when you don't deserve to be lazy all day...for weeks :D
Now, a bit too tired after the best Harry-Potter home-Party 'cause my favorite Girl https://www.facebook.com/CelinaMeowPhotography?fref=ts celebrated her B-day, where we the day after took
a few Pictures for her occult-series (and who could represent "the exorcism of AMELY ROSE" better, hy?!)
I chop a new Entry up on my Blog.

I have to admit that i LOVE wellies and with ducks on my feet ...summer, sod you!
Somehow I am so excited for autumn to arrive,
this period of the year is, based on the daily outfit-question more a "summer plus tights"-period
and how did you guys spent your summer?!
Wenn das Leben dir Zitronen gibt ....
 
Ausgenommen dass, das Leben dir nicht auch noch Zucker und Wasser anbietet wird deine Limonade echt ekelig. Ernsthaft Leben, ich verlange deinen Manager zu sprechen.
Und wenn du dann doch gratis Zitronen bekommst verfüttere sie an deine Katze und lad es bei YouTube hoch weil HEY...
zwei Millionen Klicks.

Endlich melde ich mich wieder zurück aus meiner inoffiziellen Sommerpause
die ich mir natürlich so gar nicht verdient habe, aber solche Päuschen sind dann auch irgendwie immer die besten.
Leicht müde da ich das We auf der besten Harry Potter-Hausparty ,
meiner liebsten https://www.facebook.com/CelinaMeowPhotography?fref=ts verbracht habe, wo wir am nächsten Tag völlig fertig ihre Okkulte-Fotoreihe beendet haben (wer passte besser zu dem Thema "the exorcism of AMELY ROSE :P )
haue ich nun leicht verpeilt einen neuen Eintrag auf meinen Blog.

Ich muss ja zugeben ich bin der absolute Gummistiefel Fan und mit gelben Enten an den Füßen
kann das Ende des Sommers mich mal kreuzweise!
Irgendwie freue ich mich auch schon auf die Zeit, Herbst ist für mich Outfitmäßig "Sommer plus Strumpfhose".
wie habt ihr euren Sommer so verbracht?!
 
 przyjmując że twoje życie tobie nie oferuje dotychcytryn dodatkowo cukru i wodyto ta twoja limonada bądzie naprawdę obrzydliwa.
Poważnie życie! Chcę natychmiast z twoim managerem pogadać!
A potem, gdy jednak te cytryny od życia dostaniesz za darmo to daj je twojemu kotowi zeżreć
i potem fo video umieść na YouTube ...
Hej! dwa miliony kliknięć.

Wkońcu melduję się zmojej nieoficjalnejprzerwy letniej spowrotem.
No wiem że ja na tą przerwę nie zasłużyłamI, ale właśnie takie małe przerewki są tak pomocne i potem już leci wszystki jak z płatka.

Lekko zmęczona bo  spędziłam ostatnie dni na najlepszej Harry Potter House Party tego świata.
OK to były tylko urodziny mojej przyjaciółki https://www.facebook.com/CelinaMeowPhotography?fref=ts gdzie my następnego dnia wykończone całkowicie dokańczałyśmy jej okultyczną serję zdjęciową (no kto miałby lepiej do tematy "the exorcist of Amely Rose" passen jak nie Amely Rose). No i zych powodów jest ten wapis bloga znowu taki kaotyczny

Muszę przyznać, że jestem absolutnym fanem gummiaków i w gumowych butach z żółtymi kaczkami na nogach to może mnie lato ze swoim strasznym końcem w dupę pocałować.

A właściwie Jakoś nie mogę się doczekać chwili, kiedy jesień przyjdzie bo  jesień jest dla mnie ciuchowo widząc jak "lato plus rajstopy". 
A w jak spędziliście wasze lato?

my big wig love 2.0


my big wig love 2.0

Today I want to Show you something hmmm  hairy.
I don't longer want to deprive you of These Picture for the Label "pretty land.eu"
and it's incredible how fast you can Change your entire look and most of all how extreme
just by adding some more hair...or less.
Most of all surprised that I look so good with short hair,
I always thought I only look good with at least shoulder Long hair (better longer)

nevertheless, I would never cut my hair THAT short ;) 
Heute zeige ich euch etwas hmmm sagen wir mal haariges.
Die Fotos für den Perückenshop "pretty land.eu" habe ich euch nämlich viel zu lange vor enthalten
und es ist Wahnsinn wie schnell sich ein typ verändern kann und vor allem wie extrem
nur durch paar Haare mehr...oder weniger.
Am meisten hat mich erstaunt wie gut ich doch mit extrem kurzen haaren ausschaue,
da ich selber immer der langhaarige-typ war.
dennoch, so kurz abschneiden würde ich sie mir nie ;)
Сегодня я покажу вам то скажем "волосатый". 
Фотографии для парика магазине " "pretty Land.eu" Я сказала вам, что это слишком давно включен, и это удивительно, как быстро парень может изменить и особенно то, как чрезвычайно только некоторые волосы ... более или менее. 
То, что большинство поражает меня, как хорошо я выгляжу, но с чрезвычайно короткими волосами. Так как я была всегда длинноволосый типа. тем не менее, сократить так коротка Я даже не думаю, что будет;)
. Te zdjęcia we "włosach" ze sklepu z perukami  "pretty land.eu" 
 trzymałam juz za  długo w "Tajemnicy" przed wami. 
Niesamowite jest przy tym jak szybko może zmienić się wygląd osoby i to
 tylko przez kilka włosów więcej albo mniej na głowie.
Co najbardziej mnie samą przy tym dziwi jest fakt: jak dobrze ja z krótkimi włosami wyglądam. 
Ale pomimo tego jestem i zostanę "długowłosiasta" i nie dam sobie moich włosów obciąć! 
Эти фотографии «волосы» в магазине парик "pretta land.eu" Я провела уже 
  долго в "Мистерии" перед вами. 
Удивительно, как быстро может изменить внешний вид человека, и это только в течение нескольких более или менее волос на голове. 
То, что большинство меня наедине с этим поразительным фактом: как хорошо, что я смотрю с короткими волосами. 
Но, несмотря на это я и стал "длинная сторона волосы" и не дать себе мою стрижку!

Putin loves Marussia!

When Putin achieves and tries something, he does it with love!

With full force and no stop  Russia is globally running to the top, in every section.
This is only possible with top-pilots and a reliable team!

Bravo Russia! Good job, Putin! I'm proud of you!

100 years have passed since the last Grand Prix in Russia (the last Russian Grand Prix was in 1914).
Now the Formula 1 comes back to Russia, thanks to president Putin for that!
Sotchi 10-11-12 Oktober 2014 and after that 7 years in a row in Russia.
Putin liebt Marussia!

Wenn Putin  etwas macht dann mit Liebe!
Mit voller Kraft, ohne zu bremsen rennt Russland in allen Bereichen zur Weltgröße! Das Geht nur mit Top-Piloten und einem zuverlässigem Team!

Bravo Russland! Klasse Putin!  Ich bin stolz auf Euch!

Es sind hundert Jahre von letztem Grand Prix  in Russland vergangen (letzte Russian Grand Prix war im Jahr 1914). Dank Prąsident Putin gibts wieder Formel1 in Russland.
Sotschie 10-11-12 October 2014 und danach 7x jedes Jahr nacheinander in Russland.


Путин любит Маруся !

Если Путин делает то, то с любовью!
Полная скорость не замедляя Россия работает во всех областях размером мировой! Единственные работы с топ-водителей и надежной команды!

Браво Россия! Класс Путин! Я горжусь тобой!

Прошли с последнего Гран-при в России сто лет (последний русский Гран-при был в 1914 году). Благодаря президенту Путину там снова formula1 в России.
Sotschie 10-11-12 октября 2014, а затем 7x каждый год последовательно в России.


Putin kocha Marussia!

Jeśli Putin coś robi to z wielkim zaangażowaniem i miłością !
Z pełną prędkością i bez hamowania pędzi rosja do nowej wielkości i to we wszystkich dziedzinach!
 To jest tylko możliwe z najlepszym pilotem i z najlepszym zespolem!
Brawo Rosja! Wiwat Prezydent Putin! Jestem z was bardzo dumna!


Sto lat mineło od ostatniego  Grand Prix w Rosji (ostatni rosyjski Grand Prix w 1914 roku), Dzięki Prezydentowi Putin będzie Formuła1 gości  znowu w Rosji.

Sotschie 10-11-12 października 2014 roku, a następnie co roku 7x kolejno w Rosji.

Вы не можете остановить Россию, потому что мы в скоростную трассу! You can´t stop Russia because we are in the fast lane!